Bloggtips

Hela dagen har gått och jag har inte bloggat alls. Stackars er! Men här kommer åtminstone ett litet inlägg. Tänker tipsa er om att Rosanna har en ny blogg! Kolla in rusanna.blogg.se, för att se hennes bästaste blogg. Ärligt talat, hon har en grym blogg. Många uppdateringar, bra med bilder och framförallt känns den äkta. Något som fattas hos många bloggar nuförtiden. Hon skriver jätte bra, står för sina åsikter och har kul helt enkelt. Dessutom kommer någongång då och då musik, hon är förresten himla begåvad själv! (mer imorgon). Och precis som alla bloggare (nästan) uppskattas kommentarer. Så in och läs och släng in en kommentar. Ni kommer inte att bli besvikna, jag lovar!

(Bilden har inget med själva inlägget att göra!)


Har inte hunnit fota skolavslutningsklänningen än (har varit himla seg med det) men här har ni åtminstone skorna. Cerise rosa blanka ballerinas med en rosett fram. Jag vet, de ser verkligen skrikiga ut men till min klänning som var enkel och marinblå blev det bra ändå. Skorna kommer från friis&co om någon undrar.

Kommentarer
Postat av: rosanna

oj tacktack så mycket för det! :)

uppskattas verkligen!



söta skor btw :) <3

2009-07-18 @ 21:12:22
URL: http://rusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0