Cozy-Feet

Jag kom på en sak bara några minuter efter att jag skrivit det tidigare inlägget. Om min feber. Jag meddelade att min temperatur ligger på 37,6 grader Celsius. Det låter ju inte som så jätte mycket tycker säkert ni. Visst det är feber men inte typ 39 grader. Ni bör dock veta att jag är s.k lågtempad. Min "grundtemperatur" är alltså rätt låg, vet inte exakta siffror men för mig är 37,6 rätt mycket.

Trots att jag inte är så pigg har vi ändå varit hos mormor&morfar på middag, jag kan lika gärna vara där och vara hängig som hemma. För mig är det ingen stor grej att åka till mormor. Vi står varandra så nära. Där bjöds det på grillat älgkött och potatis, så där klassisk mat som vi brukar få hos mormor. På vintern är det mycket grytor och liknande.

Kan ni gissa vad jag gjorde på en gång när jag kom hem då? Drog på mig mina mjukisar (mjukisbyxor med andra ord) och la mammas "Cozy-Feet" på värmning i mikron.

Jag, just nu med en "Cozy-Feet" toffel i handen. Jag gav dem i julklapp till mami, det är mjuka tofflor som man värmer i mikron och så håller de fötterna varma. Och ja, för er som undrar. De är jätte stora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0