Det är rätt mysigt ändå.

Jag vaknade av regnet imorse, av regnet som verkligen piskade mot taket. Huu tänkte jag och blev kvar i sängen under mitt duntäcke. Mysigaste duntäcke. Det är något som iaf är bra med det här regnvädret ala svensk sommar ala oktoberväder. Man kan ha duntäcke utan att behöva få värmeslag. Jag använder mitt duntäcke minst 10 månader av årets 12. Det är det bästa. Duntäcke alltså. Det regnar fortfarande och jag har bestämt mig för att det blir en mysdag till. Tänker nog se någon film senare också. Jag lovar er, det är verkligen spöregn. Men vet ni vad? Istället för att klaga på vädret ska jag bara njuta. Det är trots allt sommarlov (även om det känns som oktober) och ja, det är rätt mysigt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0