Efterlyses: packtips!

Solen har gått i moln och jag blev jagad av två elaka bromsar. Hmm, svensk sommar va. Men lite färg har jag nog fått faktiskt. Särskilt på knäna. Hur kommer det sig att mina knän är 10 gånger brunare än resten av benen? Please, tell me!
Borde kanske valt knäna att tävla med istället.

På packnings-fronten ser det inte särskilt lovande ut, jag har knappt börjat på min packningslista och den är redan hur lång som hellst. Trots att jag har en resväska modell större (den är väldigt stor) tror jag inte att jag kommer få plats med allt. Det blir nog ungefär 2 veckor vi är borta faktiskt. Hur ska man kunna bestämma sig för vilka kläder man vill ha? Jag blir nog aldrig något vidare proffs på det där med att packa smart, packa lite men ändå få med så mycket som behövs.

Om ni har några tips på hur man packar bra får ni gärna säga till mig.. Jag behöver alla tips jag kan få!


Kommentarer
Postat av: rosanna

sv: åh tack så mkt :)

det var egentligen bara en ''slarvbild''

men tacktack :D



ja nu är jag äntligen klar, hoppas mamma blir glad :):)

2009-07-18 @ 21:11:23
URL: http://rusanna.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag suger på att packa jag med, så därför tänker jag inte ens dela med mig av mina tips. För då blir din packning nog bara värre (:

2009-07-18 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0