Gissa på!

Hej på er. Hur är vädret där ni bor? Här är det finfint.

Jag och Amanda har spenderat hela dagen i Malmö stad. Tanken var shopping shopping shopping, men vi har nog spenderat lika mycket pengar på mat som på shoppingfynd. Jag vet inte varför, men det blir alltid så när vi är ute tillsammans - Det är jätte trevligt och vi har hur kul som hellst. Men vi gör nästan inte av med några pengar alls. Idag kan man säga att vi gjorde årets köp eller bara ett ironiskt internt skämt-köp. Rätt gissning vinner ett pris! Så gissa på i kommentarsfältet gott folk. Berättar så klart mer om det sen.

Imorgon har vi planer mot kvällen men sen inget riktigt bestämt så vi får se hur det blir med det. Ledsen att det inte kommit upp några bilder ännu, det var liksom tanken. Men vet ni vad gott folk, jag lovar att det ska bli mer sånt. Jag har ju ändå min Nikon med mig och allt. Ha det bra, och glöm inte att gissa nu då. Lycka till! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0