I heart my new Nikon

Hallå bloggisar, har haft problem med blogg.se hela dagen. Hmm..någon annan som haft samma problem? Det har inte gått att ladda upp bilder, men efter mail till någon slags support är det nu förhoppnigsvis fixat. Jag har tre nyheter, 1 bra och 2 dåliga. Vi kan börja med den bra. I födelsedagspresent fick jag (bland annat) en perfekt Nikon D5000, en 12 megapixels systemkamera som filmar i HD. Hihih, bara det bästa duger åt mig. Så nu kan jag filma högklassiga videoinlägg och fota en massa till bloggen. Kul va?

De två dåliga nyheterna är att det har varit dåligt väder hela dagen (grått och regn) och att jag inte kommer att blogga förrän på onsdag. Ja, jag vet..förlåt förlåt. Men då får ni garanterat en massa bilder, videoinlägg (ett löfte den här gången!) och ni får så klart veta vad jag haft för mig.

Här kommer en bild fotad på min födelsedag :)
Jag med min D5000 fotad i min mammas salong (hon har en i anslutning till vårat hus och en i kramfors)

Nu är min mormor här, hon har gjort Savaräng. Har aldrig ätit det förut, verkligen en upplevelse...

Kommentarer
Postat av: emmali

sv; hehe, ja! :) Men nästa gång måste jag nog ta och pröva en annan smak, Vitamin Well's focus svarta vinbär tyckte jag inte sådär överdrivet mycket om! Men jag hittar nog i slutändan en smak som passar mig! :D

2009-07-03 @ 21:32:10
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0