Ingen är fulländad

Igår fick jag ett sms av min farmor, hon frågade hur det var med oss, om vädret och lite sånt. Jag tänkte då efter och kom fram till att ja, jag känner mig faktiskt helt frisk och kry. (För mig som är förkyld rätt ofta känns det rätt konstigt). Det slog mig då, vad bra allting var. Ingen täppt näsa, ingen hals som gör ont heller ingen jobbig hosta. Ingenting, jag var för första gången på väldigt länge helt frisk.

Imorse vaknade jag och kände att allt inte var riktigt bra, jag tänkte dock att det nog var för att jag bara behövde lite frukost och att piggna till. Frukosten gick inte ner helt ostört. Det kändes jobbigt att svälja. Jag tänkte inte mer på det, några timmar senare när jag känt mig hängig tänkte jag att det var bäst att plocka fram febertermometern. 37,6 grader Celsius. Jaha, ingen är fulländad. Ingen är perfekt. Typiskt att just jag alltid blir sjuk. Hoppas att det är något tillfälligt bara.
Jag, just nu, med inte mindre än två filtar. Vi hörs när jag frisknat till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0