Jag kan om jag vill

Hej bloggen, vet ni vad jag just kom på? Att jag fortfarande inte visat en enda bild från skolavslutning och hur min klänning såg ut. Skandal! Tyvärr måste jag meddela att min moster hade (nästan) alla bilder och nu har hennes hårddisk kraschat och ALLA deras bilder är borta. Stackare, typiskt att de inte hade någon backup. Sånt är viktigt. Ska försöka få till någon bra bild dock.

Det är faktiskt rätt skönt att det inte är så där exotiskt varmt de här dagarna när jag är sjuk, jag vet inte hur det är med er men när jag är sjuk gillar inte jag att vara utomhus. Även om det är sol. Det känns bara jobbigt. Jag har så klart varit lite utomhus dock, det är ju ändå sol. Men om det hade varit 30+ skulle det ju vara olidligt att vara inomhus.

Till lunch idag var jag snäll och fixade lite gott till mig, mammy och min mormor som också är här idag. Kände att det vore snällt eftersom alla har gjort precis allt jag velat när jag varit så där sjuk. Jag är lite bättre idag, bra va? Det är rätt bra det där, med att vara sjuk. Alla försöker se till så att jag ska ha det bra och ger mig det jag behöver.

Rätt bra va? Grönsaker, Bulgur och rökt Lönneberga-skinka. Plus lite yoghurt-sås, vattenmelon och vindruvor. Mami och mormor blev åtminstone väldigt nöjda, och det är huvudsaken.

Kommentarer
Postat av: emmali

sv; ja visst är det synd om mig! :( BUHUU! Ja, jag hoppas det blir lite soligt snart, jäääääkla skitväder det är..

2009-07-15 @ 14:40:14
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0