Man kan göra allt till en tävling

Hur har ni det? Denna lördag. Jag har det rätt bra (om man bortser från min onda hals och febern som gjort en comeback) solen skiner och det är varmt. Jag har mest legat ute på vårat trädäck och solat. Jag och min lillebror (som är den brunaste jag känner just nu) har tävlat. Eller ja, tävlat och tävlat.  Han är väll tidernas tävlingsmänniska och gör allt till en tävling, han startade en brunhetstävling med mig eftersom han vet att han kommer vinna. Jag ändrade då tävlingsreglerna så att det istället för att gälla armarna gäller låren. Mohaha! Han har ju haft shorts på sina lår medans jag har gått omkring med korta kjolar, shorts och hotpants när jag solat. Det känns som en mer jämn tävling. Så nu ligger vi båda ute och "jobbar på brännan". Vet inte om det är bra eller dåligt för min feber men jag börjar bli  så less på den nu så jag tänker ligga i solen oavsett om det är det bästa att göra eller inte. Vi hörs senare bloggisar! Jag har inte tid för bloggning nu, jag tänker vinna det här!

Kommentarer
Postat av: O O N A - Beauty & Fashion Shots

Tack :)

2009-07-18 @ 16:35:47
URL: http://oona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0