Nästintill kokande

När jag nu sitter och söker efter olika tips på hur man får ner feber och olika s.k huskurer på nätet kommer jag på att jag kan slänga in ett litet inlägg här på bloggen, så att ni vet att jag lever.

Min feber har varit skyhög under hela natten och nu på morgonen. 38,5. Det är högt för de allra flesta men för mig är det väldigt högt. Jag har inte sovit mycket alls under natten. När man har feber går det liksom upp&ner. Ena stunden fryser man tokmycket och 10 minuter senare är man så varm att man nästintill kokar. Ja, vi har alla varit där.

Den här s.k förkylningen är inte som mina vanliga dock. Jag blir annars rätt slemmig i halsen och hostar ganska mycket. Hög feber brukar jag heller inte ha. Nu har jag skyhög feber, en hals som är svullen (inget slem) och gör ont. Och det konstigaste, mina öron känns som uppsvullna innuti. Nej, nu ska jag inte berätta om sånt här trist mer. Ni vet att jag lever iallafall. En liten uppmuntrande kommentar vore inte helt fel förresten.

Kommentarer
Postat av: emmali

Du kanske har fått svininfluensan? ;0

2009-07-13 @ 19:10:31
URL: http://emmaliii.blogg.se/
Postat av: emmali

sv; Jag tror nog hon skulle vara finare som brun jag :)

2009-07-13 @ 19:47:22
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0