Snart börjar det på riktigt

Kan ni förstå att det redan är fredag? Tiden går sjukt snabbt, hela veckan har präglats av att jag varit sjuk och bara varit på humör för att vara hemma och vila. Fy vad jobbigt det har varit, men nu är jag på bättringsvägen (som man säger) och ska därför tillbringa dagen med att sitta ute i solen. Den lilla färgen jag lyckats skaffa mig är det inte mycket kvar av eftersom vi haft en "regnperiod" och eftersom jag har varit sjuk i veckan och inte orkat sitta ute i solen så mycket. Jag ska också skriva packlistor och att-göra-listor innan vi åker. Har jag berättat det? Kanske jag inte har gjort faktiskt. Jag åker snart ner till småland (Korsberga) för att hälsa på min farmor och farfar Gunnar. Det tillhör svensk sommar för mig, att sitta på farmors altan (eller farfar Gunnars, de har varsin!) i hamocken (stavas det så?) och bara ta det lugnt. Efter det åker vi vidare till Lomma, det har blivit till en tradition att vi stannar där hos våra vänner. Sedan har Linus ett viktigt tennis-läger i Båstad (så klart där, värsta tennis-meckat ju) och då ska jag och mami passa på att ha några dagar för oss själva. Viktig egentid alltså. Och vet ni vad, bäst av allt! Den här gången följer min laptop med så att ni kan följa alltihopa!

Vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: rosanna

tack för kommentaren! :)

jo, jag undviker så mkt som möjligt att tänka på det komplexet ^^, ja. jag är stolt över att det är ett drag från min pappa. Naw, tack så mkt. Du är grymt vacker du med!



aaw tack ja jag är lite stoltöver mig själv att jag uppdaterat så! :D <3

2009-07-17 @ 17:43:15
URL: http://rusanna.blogg.se/
Postat av: e m m a l i

Har frågestund i bloggen nu, kika in och ställ en fråga, eller flera! =)

KRAM

2009-07-18 @ 11:43:06
URL: http://emmaliii.blogg.se/
Postat av: e m m a l i

sv; Hm, riktigt klurig fråga ;o Men svaren kommer på min blogg imorgon! :)

2009-07-18 @ 14:41:24
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0