Solen håller oss bloggare borta från datorerna

Ååh, jag vet kära bloggisar att jag varit en så himla dålig bloggerska de senaste dagarna. Men jag har faktiskt rätt bra anledningar. 1) Jag har tagit steget från att vara 14 till 15. 2) Det har varit sjukt fint väder (fortfarande) och 3) Min moster plus Maja och Evelina har varit och hälsat på. Det har varit jätte härligt och trevligt. Vi har mest utforskat olika badplatser, igår Storsjö-badet (där jag förövrigt tog årets första dopp!) och idag Salusand havsbad (där det var för kallt i vattnet för att jag skulle bada mer än upp till knäna). Min födelsedag var toppen, solen sken och mina frozen cheescake's smälte som ja frozen cheescake i solsken. (Om det nåt jag verkligen är svag för är det frozen cheescake. Aah! Delicious). Jag hade naturligtvis en massa annat gott fika på min födelsedag, det har jag alltid. Och inte att förglömma en lite speciell tårta.

Bilder och mer uppdate får ni imorgon, nu ska jag duscha. Kustens vindar gjorde att jag har sand typ överallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0