Gnaget ftw!

Hallå, hej på er. Torsdag är det idag för er som inte redan visste det. 30/7 dessutom. Hjälp vad tiden går fort, snart är ju sommarlovet slut. Kan ni fatta det? De känns som igår (eller i förrgår) jag stod där och frös i min lilla klänning med resten av klassisarna och önskade varandra trevliga sommarlov.

Igår var vi, som ni vet, på bio. Den nya Harry Potter blev det. Sånna filmer är vanligtvis inte riktigt vad jag brukar se men just det är här som jag redan  berättat sånt man borde sett om man vuxit upp på 2000-talet. Det enda man kan jämföra filmen med är de övriga HP och då tycker jag att den här är den bästa av de hittils 6 gjorda. Nästa film blir säkert ännu lite bättre, det märks att det läggs mer och mer pengar på filmproduktionen destu närmre vi kommer slutet. Men jag har hört att nästa film, nummer 7 och sista delen, kommer göras i två delar. Eftersom den är så lång. Sexan var ju ändå drygt två och en halv timme.

Det regnar här nere idag, och himlen är rätt mörk också. Synd så synd. Men jag antar att det är dags nu, lite regn ska väll Lomma också ha? Ikväll blir det allsvensk fotboll för hela slanten. Favvislaget spelar borta mot MFF. Gnaget for the win. Uppdaterar er med bilder och sånt senare. Nu har vädret blivit bättre ser jag också, great huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0