Till Öland över dan.

Hej på er, mina bloggläsare. Till att börja med vill jag förtydliga från inlägget igår, fick ju en anonym kommentar om att jag skrivit att norrland kunde gott ha regn. Med en viss smula ironi dock, så klart menade jag inte det så. Men jag (och alla andra så klart) är rätt less på denna regn-sommar som vi haft, särskilt i norr. Och då är det så skönt att jag nu inte har en massa regn, hur kul är det liksom? Sverige är ju fint på sommaren, med rätt väder... Eller hur är det man säger, det finns inget dåligt väder. Bara dåliga kläder? Det stämmer då inte!

Hursomhellst har vi varit på Öland idag. Jag, min mamma och bror. Farmor, farfar Gunnar och min farbror Henrik. Trevligt trevligt. Och himla tur med vädret har vi haft också! Det började bara regna lite när vi var på väg mot bilarna. Dessutom fanns det ingen mat (förutom pizza typ), bara en massa caféer. Vi letade i nästan 2 timmar efter lunch och hamnade till slut på McD. Hmm, när klockan är 17 och man fortfarnade letar efter lunch blir man lite desperat.

Och jag har haft kameran i högsta hugg hela dagen, som värsta turisten. Hoppas ni uppskattar lite bilder i bloggen också.

Farbror Henriks bil på Ölandsbron.

Kungligheterna verkade inte vara hemma..hehe. Välskött trädgård hade dom åtminstone.

Stora scenen på borggården, ikväll på scen är Takida.

Bild från slottsruinen, cool bild!

Jag med fin utsikt i bakgrunden. Mammy fotograf.

Världens bästa lillebror, som ett helgon eller nåt.

Kikade på några båtar som jag tänkte att Linus kan köpa till mig när han blir tennisproffs om något år sisådär, jag ska ju bli hans mentala coach/pr-proffs så det blir ju en bra deal.

Imorgon åker vi vidare till familjen Schill i Lomma, har saknat Mandis så det blir himla trevligt. Vi hörs då!

Kommentarer
Postat av: rosanna

taaack! :D <33

2009-07-25 @ 22:36:02
URL: http://rusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0