Movies

Vet ni vad jag faktiskt glömt att berätta? NU HAR JAG OCKSÅ SETT TWILIGHT! Haha, patetiskt va? Jag måste vara en av de ynka procenten av jordens teens som inte sett eller läst Twiligt. Eftersom jag medvetet valt att inte delta i denna hysteri som varit kring berättelsen. Det verkar ju som om alla som ägnat 2 minuter till den är fast och måstemåste läsa alla böcker och följa det konstant. Vad tycker jag om filmen då? Ja, den var bra. Så klart. Så många som älskar den kan inte ha helt fel. Men jag är nog inte fast, kanske att jag läser böckerna någongång i höst. Det är alltid mysigare att läsa böcker på hösten. Men då på orginalspråk skulle jag tro. Det är coolare att se hur författaren exakt skrivit. Och engelska är inget problem för mig.

Igårkväll såg vi också på Beck - Annonsmannen. Jag och Amanda satt ihopkrypna bredvid varandra och var riktigt rädda vid vissa tillfällen. Men så klart var vi tvungna att se hela. Man måste veta hur det slutar ju! Imorgonkväll blir det bio-time. Harry Potter och Halvblodsprinsen, det känns som om det är en sån film man borde sett. Som en klassiker. Ja, typ som Twilight då.


Kommentarer
Postat av: rosanna

ja visst, eller hur! :O

:)

2009-07-28 @ 21:00:43
URL: http://rusanna.blogg.se/
Postat av: Jossan

Böckerna är bättre :)

Visst är Beck bra förresten? Har sett dom flesta som visas nu men måste se dom igen!

2009-07-29 @ 19:24:50
URL: http://rawi.blogg.se/
Postat av: yasmine

HAHAH jag var den sista i HELA min umgängeskrets, och den är ganska stor. Jag har varit väldigt anti och tyckt att den verkade trist, och hela bilden är ju blå genom hela filmen, haha. Men jag tog och kollade på den och som du säger så var den rätt bra. (Och ja, Edward var ganska snygg) Iallafall en film jag kommer se uppföljaren av :P

2009-08-05 @ 18:40:41
URL: http://yasminej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0