Var är ni, "mina" skor?

Åh, vet ni. Jag har glömt att berätta en sak för er. När jag för ett par dagar sedan var i Örebro åkte vi en tur till Vingåker. Där hittade jag skor som jag bara ville ha. De var snygga och extremt bekväma. Svarta och med rosa detaljer från Björn Borg. Väl framme vid kassan får jag reda på att de bara har en sko i min storlek. What? Någon hade alltså köpt fel eller nåt. Och det fanns ingen mer! Jag testade både storleken mindre och större men ingen satt bra. Den mindre var trång och den större var på tok för stor. Åhåh. Jag har letat som en galning på nätet, men de finns ingenstans. Tro mig, jag har luskammat varenda Björn Borg återförsäljare och kollat deras sortiment. Jag-blir-galen!

Jag blev tillochmed erbjuden att köpa en av varje, alltså den som fanns i min storlek och en i en annan. Tjejen i kassan ville nog verkligen sälja skorna eftersom hon erbjöd priset 250 (om jag inte minns fel). Det är en rejäl sänkning från ordinarie pris. Men nej, jag ville ha två skor i min storlek.

Hur kan något sådant ens hända? Varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0