Betygssnackat all day long.

Ni anar inte hur fantastiskt härligt det är nu. Det är makalöst. Jag har inga fler läxor, inga prov, inga redovisningar - INGENTING! Det är knappt så att jag förstår det själv. Inget mer i hela åttan, galet! Helt fantastiskt. Detta har jag firat med att inte göra någonting alls, inte ens bloggning förstår ni.

Tycker aningen synd om 9:orna just nu, det är riktigt dåligt väder. Himlen är grå och det blåser mycket. Dessutom regn just nu!  Dom har bal ikväll, stort ögonblick och dåligt väder. Inte alls bra! Tänk på alla fina frisyrer som förstörs i vinden. :(

Lektionerna idag har i princip bara varit betygssnack, sedan fick vi sluta! Hur bra? Mycket bra. Det var mest starka VG:n (lärarna är fortfarande lite försiktiga med det än så länge..) men jag fick även veta betyg i kemi. Ska jag vara ärlig anade jag det nästan, med tanke på hur det gick på provet och så. Men det var ändå riktigt härligt när Stefan sa att mitt kemi betyg för åttan blev MVG. Bra eller hur? Bättre kan man inte önska sig, har ju sen innan mitt mvg i engelska. Det har varit säkert från förra terminen. Skulle även vilja ha mvg i både svenska och matematik redan i åttan, tror dock inte det. Lärarna i de ämnena vill nog inte vara för snälla förrän i nian. Men det får vi se imorgon, spännande!

Nu ska jag återgå till soffläge, vad är bättre när det regnar ute än att se en film? Vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0