Hej folie-felicia.

God dag på er, har inte haft tid för er alls idag. Sitter här med foliepaket i håret, slingor är på gång förstår ni. Mamma frisör är igång igen. Det är verkligen välbehövligt, senaste hon slingade mitt hår var vecka 10. Länge sen eller hur? Min utväxt på mitt blonda hår var riktigt grov. Det är bara för att mamma är utbildad och vet hur mycket kemiska behandlingar faktiskt sliter på håret. Det är inte alltid bra att ha en frisör i familjen. Men det verkar alla tro. Hoppas slingorna blir finfina! De blir blonda så klart. Bättre än att färga utväxten. Särskilt eftersom jag är allergisk mot färgen, dessutom ser slingor faktiskt mycket mer naturligt ut. För jag är inte, som man skulle kunna tro, naturligt blond. Jag vet inte vilken min naturliga hår färg är faktiskt. Haha, har haft blonda slingor så länge jag kan komma ihåg och sedan färgat både blont och mörkmörk brunt ett tag. Nu trivs jag bäst som blondin, även om det inte är helt äkta.


Jag just nu, sliten och seg. Haha, återkommer med mitt rätta jag. Mitt fräschare jag.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

haha vilken bild :D

Ha en fortsatt fin kväll!

2009-06-07 @ 22:00:07
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0