Milkshake mix!

Sitter och dricker något gott som jag tänkt tipsa er om väldigt länge. Det är "Strawberry flavour milk shake mix" från Nesquik som vi köpte när vi var i England sommaren - 07, min kusin Victoria döptes då. Min farbror Niklas ville verkligen köpa och letade i mataffären. Saker som inte finns i sverige är också sånt som lockar min familj, givetvis köpte vi också hem lite. Inte alls lika mycket som Niklas dock, han bunkrade verkligen upp!

Det är verkligen jätte gott och säkert fylld med en massa som inte är tillåtet i Sverige, men vad gör det?

Typiskt att det inte finns att få tag på i Sverige, tro mig. Jag har kollat upp det!

Det är i princip samma sak som Oboy, pulver som man tillsätter i mjölk. Skillnaden är att det här pulvret är rosa och smaken blir jordgubb. Sweet! Mjölken blir så klart också rosa. Samma färg som min tröja faktiskt. Sitter här och dricker rosa mjölk i rosa tröja, rosa örhängen och rosa strumpor!



Nu vill jag veta: är det någon av er som testat? Isåfall, vad tycker ni? Eller skulle ni vilja testa?


Kommentarer
Postat av: Fia

Joo det finns visst i Sverige :P min brorsa har sånt :P

2009-06-05 @ 20:11:53
Postat av: niklas

det var faktiskt jordgubbsoboy jag ville ha. hahaha.har lite kvar..

2009-06-05 @ 20:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0