Min dag

Ja, jag vet. Jag har prioriterat bort er..igen. Men jag har helt enkelt inte haft tid för er, haft så mycket att hinna med och inatt sov jag dubbelt så mycket som de senaste 4 dagarna. Åh, härligt! Vädret har varit sjukt dåligt en längre tid och idag verkligen spöregnar det, men det är ändå rätt härligt. Idag har jag en mysdag och vägrar gå i nått annat än mina myskläder och britney-toffs på huvudet.

Vad har jag egentligen varit så upptagen med då? Skolavslutning, lillebrors födelsedag, solglasögon shopping med min älskade moster (jag köpte väldigt snygga och klassiska från Versace) bl.a. Min moster plus barn har varit här och gjort mig lika glad och lycklig som alltid. Evelina bara växer och blir större och Maja är min lilla gosi. Hon älskar verkligen mig, lilla Maja. Hon måste tro att jag är hennes mamma eller nåt, hon ligger alltid så lugnt och rofyllt i min famn. Ååh, vad är mysigare än en liten 5 veckors bebis värme och lugna andetag? Det finns inget bättre. Inte ens Bonaqua, Stimorol Ice eller nåt sånt. Hihi.

Idag är första dagen på ett 10 veckor långt sommarlov, som jag ska njuta av! Dessvärre känns det som om sommarlovet redan passerat eftersom jag har en massa saker uppbokade. Men men, det gäller att leva i nuet och idag..idag är det min dag och ingen ska komma och påminna mig om hur ful jag är i de här myskläderna. Nej nej, det är min dag!

Kommentarer
Postat av: johanna

Sv: tacktack:) jag blev verkligen jätte chokad över stipendiet^^ ja vi ska ju såklart hälsa på Cissi men ändå vi kommer inte kunna träffas lika ofta och inte gå i samma skola längre:'(

2009-06-15 @ 14:07:16
URL: http://modofreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0