Nationaldag!

Hej på er, hur firar ni denna nationaldag? Med flaggning och sång eller med vm-kval ikväll? För min del har det inte blivit något av de första alternativet och jag gissar på att resten av min så fotbollsintresserade familj bänkar sig framför tv:n ikväll när det blir sverige-danmark på Råsunda. Jag är ju bara intresserad när det gäller AIK. Heja Sverige!

Det verkar som om den där milkshake mixen faktiskt finns i Sverige. Det hade jag ingen aning om, har ju kollat överallt!

Igår var jag på 5-års kalas hela kvällen. Mammas vänninas son fyllde år och självklart skulle det firas. Jag paketerade presenterna super fint, fotade som ni kan få se senare. Om ni vill!

Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0