Sunshiiiine :)

Hej på er och godmorgon, eller njaa..god morgon kanske är lite väl sent att säga. Men för mig känns det faktiskt som morgon, vaknade upp vid 10 tiden och var helt utvilad. Det är så fantastiskt härligt att på sommarlovet bara sova tills man vaknar. Jag har dock väldigt svårt för att sova längre än till 11, jag gillar det inte alls! Det går bara vid vissa tillfällen, som på midsommar tillexempel då vi alla var vakna till strax efter 3. Då sov jag som en stock till över 12, sedan låg jag och vilade till ett ungefär. Fy vad hemskt det är att vända på dygnet så pass mycket, att äta lunch vid 16 är inte min grej. Nej nej, men till 10 är det utvilande och skönt att sova till. Helt perfekt.

Idag är det strålande solsken och jag har precis smörjt in hela kroppen med solskydd och ska alldeles strax göra mig en god smoothie och lägga mig utomhus och bara njuta. Så härligt! Gör det ni också, lägg er i solen alltså! Men glöm för guds skull (man skulle kunna tro att jag är konfirmerad va? hahaha) inte att skydda huden. Jag lovar, ni blir bruna ändå! Det kommer förresten ett viktigt inlägg om det i eftermiddag, det får ni absolut inte missa! Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0