Tengo dolor de... Ja, jag har ont överallt!

Ja, då var det dags igen. Sjukling Felicia är inte något sällsynt, särskilt inte den här våren. Jag är iaf väldigt förkyld som ni vet. Näsan är täppt och rinner (hur nu det kan gå till samtidigt),halsen är svullen och hostig. Ja allt är jobbigt. Eftersom vi bara skulle spela brännboll idag kände jag att det inte var någon mening alls att åka till skolan, att idrotta är inte bra om man är sjuk gott folk! Imorgon är jag dessutom ledig, niorna har avslutningslunch och det gör alla andra lediga. Man kan alltså säga att jag tekniskt sett har sommarlov nu, avslutningen är på fredag. Jag njuter inte alls av mitt sommarlov, regnet öser ner utanför fönstret och det känns mer som sen september än den 10 juni det faktiskt är. Aja, jag tänkte sova nu men det går inte alls. Med min kropp i liggande läge får jag ingen luft och sovande i sittande ställning är inte något jag gillat. Det blir därför lite film för mig. Krya på dig-hälsningar skulle inte sitta helt fel nu gott folk. Verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0