Tisdag, 3 dagar kvar!

Hallå där, första skoldagen på ett par dagar har jag överlevt idag. Allt har varit rätt lugnt. Som jag förväntat mig, mycket film (Simpson på spanskan och Goal på engelskan och potatishandlaren på svenskan). På No:n gick vi ut till bollsta ån för att leta efter bottenprover på dagsländor och sånt. Usch, jag kommer aldrig att bada i en sjö mer! Det visade sig vara riktigt fint där nere i naturen så jag och Sofh fotade lite, ni får se bilder längre ner! Stefan verkade inte störas av våran lilla photoshoot. Fia blev vädligt fin!

Fick även tillbaka musikprovet idag. Resultatet blev lika bra som jag förväntade mig. MVG, så klart tänkte jag säga men det är ju faktiskt sant. Hade även betygssnack på musiken. Jag har MVG på den skriftliga delen och ett mycket starkt VG på praktiskt. Oj! Det hade jag aldrig trott. Jag är inte alls speciellt bra på praktiskt, eller visst..jag kan ju men inte ett med ett starkt vg. Hon frågade tillochmed om jag spelar något instrument, nej det gör jag inte. Hon tyckte verkligen att jag skulle börja. Haha, jag började skratta på en gång.

Snart börjar Desperate Housewives, trevlig höjdpunkt på tisdagskvällen. Bara 3 vanliga skoldagar kvar gott folk. Ett två tre!

Jag i mina favoritbrillor på kemi-lektionen.

Sofhia idag vid bollsta ån, fint va? Hon är vacker som en dag och sjunger fantastiskt (kolla youtube!). En stjärna helt klart! Kom ihåg henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0