Årets viktigaste dag, glöm inte det.

Hej bloggisar, förlåt förlåt förlåt för obefintliga uppdateringar. Men jag har inte riktigt haft tid, det är ju så fint väder (32 grader i skuggan igår) och jag har varit på tennis med min min bror också! Ja, det är trist som bara den men jag vill ju så gärna göra honom glad. Jag vet att han gillar när jag är där, och för att leva upp till min roll som världens bästa syrra är det bara att följa med. Typiskt bara att tenis är jordens mest försenade sport, han skulle spelat 14 men matchen kom inte igång förrän 16.15. sjuka förseningar helt enkelt! Två vinster av två spelade matcher blev det iaf igår. Ååh, jag blir så stolt när det äntligen släpper och den där talangen som alla pratat om visar sig. Just nu spelar han sin sista och avgörande match, uppdaterar er om resultat senare.

Tyvärr måste jag nog säga att bloggningen från min sida kommer vara rätt obefintlig nu i några dagar. För gissa vem som fyller år imorgon? Det gör jag! Wiho! 29/6 är helt klart årets viktigaste dag. Så klart? Så jag uppmanar er alla att fira ordentligt imorgon, fira att jag fyller år! Och resten av veckan är min älskade moster här i några dagar och då blir det med all sannorlikhet ingen bloggning. Jag vill umgås så mycket som möjligt med henne och Evelina och Maja-papaya. I slutet av veckan ska jag göra någonting väldigt annorlunga, hehe..typ lite släktträffs-aktigt. Men det berättar jag mer om senare!

Vi hörs senare, glöm nu inte mig imorgon bloggisar! Årets viktigaste dag är snart här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0