Versace, vi har ett helt liv framför oss.

Tjoho, har legat utomhus i 3 timmar nu och det har varit så härligt! Var tvungen att gå in snabbt för att dricka vatten, en massa kolsyrat vatten. Gott! Passar dessutom på slänga in ett snabbt inlägg till er. Hur har ni det i solen? Eller är det någon stackare som jobbar en dag som denna? Jag tänker på er då, stackars er. Stackars er. Här kommer hursomhellst två bilder på mig just nu. Vi hörs senare.

Här ser ni även mina nya Versace-brillor jag köpte tillsammans med min moster för några veckor sedan. Alla som någonsin testat ett par "riktiga" solglasögon kan nog intyga att det inte blir samma sak med ett par billiga. Jag också, dom är tusen gånger bättre i solen än de där andra. Visst, jag har mina 89 kronors solisar från Karlssons i Vetlanda som jag nästintill avgudar men de är inte bra i solen. De är bara snygga! De här brillorna jag har just nu är klassiska och inte så speciella, de kommer hålla i hela mitt liv och aldrig svika mig. Perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0