Write it down.


Jag kommer dö av köldskador på fredag klockan 8. Tragiskt men sant. Det ska inte bli mer än 12 grader, hjälp! Säkert en massa regn på det med. Eftersom Linus har skolavslutning klockan 8 måste vi vara där senast typ halv åtta om man överhuvudtaget vill ha någon plats. Hjälp mig! Min korta klänning skulle jag hellst av allt byta ut mot min skid-dress. Hellst skinnstövlar istället för de inte alls så värmande ballerinas jag ska ha. Fy fy fy.

Du ska inte tro det blir sommar..nanananana. Lägg till min mördarförkylning och där har ni receptet på döden, typ. Aaaah! Vinterjackan kommer stanna på till sekunderna innan vi ska marschera fint in på led i kyrkan. Då ska den av snabbt och sedan ska jag sitta och lida i minst en timme. Nej nej, jag vill inte!

Kommentarer
Postat av: NATHALIE

Sv; Ja, det är hemskt! Hoppas på detsamma för dig, att du blir frisk, nu med skolavslutning och allt!



kram, <3

2009-06-10 @ 23:34:16
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0