6b goes 7b goes 8b

Ni vet att jag titt som tätt tjatar om att jag fortfarande ser min klass 8b som 6b:are, att det alltid känns som det. Hittade idag en gammal skolkatalog från tiden som 6b. Jag ändrar mig, en titt på det klassfotot och jag ändrade mig på en sekund. Vad små vi var! Alla har ju förändrats sjukt mycket. Jag hade mörkmörk brunt hår i sexan, det kanske ni hade glömt?

Jag tycker att dagens sexor är pyttepytte småa (sorry, men ni är det!) men när jag jämför med oss ser jag att det faktiskt inte är så stor skillnad. Vi var förståss lite större men inte mycket. Jag är helt chockad. Det är främst killarna i klassen som det märks på. Jag vet jag vet, tjejer utvecklas snabbare men detta är ju extremt. Vissa små pojkar i min klass för två år sedan såg verkligen ut att inte vara en dag äldre än 9 år. Har egentligen lust att visa er bilden, men det vore alldeles för taskigt. Så elak vill jag inte vara. Dessutom bryter det mot lagen, och vem vill göra det? Jag är laglig.

Nu vill jag höra era åsikter, 8b. Vilket har varit vårat bästa klassfoto?


Kommentarer
Postat av: . S

Oj, svårt att säga vilket kort som varit det bästa, det bästa kortet får bli det vi ska knäppa på torsdag, hihi! :)

2009-03-30 @ 17:19:42
URL: http://sofiaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0