Bihåleinflamation på ingående?

Usch vad jag känner mig trött och hängig. Inte bra, inte bra. Både Karin och Sofh har varit rejält sjuka, Sofhia är på väg uppåt men Karin är fortfarande nere på djupet. Risken kan ju vara rätt stor att jag också får den där hemska grejen. Bihåleinflamation om jag inte minns fel, fy! Jag känner hur det sticker i halsen och den börjar bli slemmig (det låter snuskigt men det är sant), jag börjar bli allmänt hängig och dåsig. Typiskt eller hur? Så typiskt mig. Är någon sjuk är jag en av de första att smittas, jag är precis som ett dagisbarn. De får ju också alla sjukdomar. Hjälp!

Har haft en otroligt slapp dag idag. 3 lektioner och sedan bio. Alla åttor har sett filmen "Varg", varken orkar eller vill ge er någon sorts recension av den. Tycker att filmen var otroligt trist, man kan väll höra bara på titeln (Varg) att den inte skulle falla mig i smaken? Jag är ju som bekant inte jordens största fan av djur. Jag förstår inte grejen med djur. Haha, jag låter helt knäpp. Peter Stormare hade iaf huvudrollen och han kändes klippt och skuren för rollen som norrländsk renskötare.

Det känns skönt att jag inte har några läxor att göra idag, det skulle jag aldrig orkat. Ska se imorgon på skolan om det är något viktigt denna vecka/nästa vecka. Då är det lika bra att försöka få de bortgjort så snabbt så möjligt, nu när jag åminstone kan stå upp. Man vet aldrig vad som händer med stackars mig, jag måste göra läxor i förebyggande syfte ifall jag skulle bli sjuk. Visst märks det att jag avskyr att missa saker i skolan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0