dagens roligaste

Hej på er, jag bara måste tipsa er om något så sjukt roligt. Såg det imorse när jag och min familj zappade framför tv:n. Det var ett klipp där någon filmat vandalisering i tunnelbanan. Haha, har försökt hitta något klipp på youtube. Det finns ingenting alls. Men på nyhetskanalen.se finns det, så klart. klicka här och sedan på "konstfack skärper etiska regler" så otroligt roligt. Det är så klart någon person som simulerat detta, eller nåt. Jag vet faktiskt inte riktigt. Bara att det är jätte knäppt och galet. Jag och min käre bror  Linus har kollat och kollat hur många gånger som hellst. Hahaha! Klicka här för att läsa nyheten. Gör det! Men framförallt kolla på klippet, skratt-attack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0