Data-data-datasal

Hallå där, vad har ni för er?

Jag sitter här och har spanska i datasalen. Våran lärare (C) har inte sagt någonting alls om vad vi ska göra, internet krånglar och skärmen som jag sitter framför är trasig. Allt är därför enormt suddigt. Typ som om jag hade världens sämsta ögon. Helt galet! Vi slutar som tur är snart, man skulle kunna säga att det är otroligt få personer här inne som verkligen gör spanskan på amigoswebb. Men vad ska man göra egentligen när våran lärare bara har lämnat oss här för någon sorts utbildning (kan behövas), vi visste inte ens att vi skulle vara här uppe. Vi hörs när jag kommer hem efter engelska och matematik. Någon gång efter 15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0