Det gäller att vara kreativ

Ibland gäller det att vara kreativ, som idag tillexempel. Min mentor Malin sa till oss i klassen att man inte fick ha godis till bion. Okej tänkte jag och Sofh. Men vindruvor borde vara tillåtet.. Väl inne på Hemköp blev vi sugna på glass också, det är ju inte godis! Vi köpte med oss en låda "little favourites" från Häagen Dazs. Supergott! Och vi var helt klart ensamma om att ha glass med. Vårat biosnacks var helt enkelt Bonaqua (min favorit), vindruvor (gröna och lila) och glass.

Fast väl inne på bion fick man tydligen handla godis och snacks. Konstigt tycker jag. Ingen sa iaf till oss att man inte fick ha glass. Jag gick också in på min mammas jobb för att låna skedar. Svårt att äta glass utan det, eller?


Little favourites boxen innehåller smakerna Cookies n cream, belgian choclate, dulce de leche och Strawberry Cheescake. Delicious!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0