Fit for fight

Jag gillar att inte ha saker inplanerade på söndagar, att bara göra sånna saker man aldrig tar sig tid annars. Jag brukar ägna söndagarna åt att bara ta det lugnt och ladda en massa energi inför kommande vecka. Och att ta hand om mig själv. Ansiktsmasker, hårinpackningar och fotbad. Ja, precis sånt ska man göra på söndagar, det är precis vad jag haft för mig de senaste timmarna. Så otroligt härligt. Nu är jag helt ladda med energi inför imorgon, fit for fight kanske man ska säga? Jag ska iaf inte slåss imorgon, kanske borde förberett mig bättre inför i fredags.

Just nu messar jag med min stackars vän Karin, hon är rejält sjuk. Krya krya krya på dig gumsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0