Grattis Malena

Som jag tidigare skrivit var hela finalen rätt öppen, jag hade ingen aning om vem som skulle vinna. (Det är så klart Melodifestivalen jag babblar om..) Malena var otroligt favorittippad med trots det är jag oerhört chockad över att hon vunnit. Jag skulle aldrig med min vildaste fantasi tro att en pop/opera-låt skulle vinna, och få högsta poäng av tittarna. chockerande, jag kan inte säga att fel låt vann eftersom jag inte kan säga vem som borde vunnit isånnafall. Jag är bara lättad att Caroline af Ugglas inte vunnit, trots att hon fick näst högsta poäng av tittarna. Oj oj..

Var det bara jag som tyckte synd om stackars Molly Sandén? Hon fick bara två poäng, känns det inte otroligt tragiskt när vinnaren sitter där med typ 185 poäng? Såå dålig är hon inte, hon är faktiskt värd några fler poäng.

Vem tyckte ni var bäst ikväll då? Många hade förbättrat sina nummer rejält från deltävlingarna, det måste alla hålla med om. Särskilt Emilia, hon var verkligen glad och utrstrålade sån glädje. I deltävlingen kändes hon verkligen spänd och nästan orolig. Nu kom hon in med maxat självförtroende och det gav låten en liten extra knuff. Även Alcazar hade maxat sin show en aning, man märker att de som gått vidare tidigt i tävlingen kunnat slipa lite extra på sina framträdanden.

Kommentera gärna lite nu, jag vill veta vad ni tycker gott folk. Kära läsare, klick klick klick.

Kommentarer
Postat av: Ida

inna hade jag ingen favorit, men under kvällen blev Månas min favorit. Jag hade hoppas på att han eller E.M.D skulle vinna. Men nu blev det inte så.

Att hon som vann, vann tycker jag inte om. Nej, usch och fy, Men jag kanske ska vara glad att inte Caroline af Ugglas vann i alla fal (:

2009-03-15 @ 11:06:31
URL: http://idadjupenstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0