Hippie-me

Hej på er, det är söndag idag (om ni inte visste det..) och tiden har kommit fram en timme. Jobbigt! Har alltså sovit bort hela dagen, totalt! Jag ogillar verkligen att sova längre än till 11, dagen bara försvinner ju!

Hur blev det då med Earth Hour igår? Här hemma hade vi besök (förutom min moster + kusinvitamin Evelina som stannar flera dagar!) och släckte alla lampor och allting. Det blev lite för snävt med tiden så vi kom inte igång med det hela förrän 20.37 men istället kompenserade vi det hela med att hålla på några minuter extra. Det var rätt coolt faktiskt, alla grannar hade släckt ner. Jag och min bror tog tag i det där med underhållning i mörkret, startade lite allsång och alla tyckte att jag såg ut som en hippie. Hade indian looken i håret, ni vet hårband på ett sånt där modebloggs-aktigt vis. kan visa er bilder senare, nu ska jag äta lite frukt. Imorgon är det skola igen, tror att det blir rätt lugnt. hoppas det åtminstone, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0