Idou min nya idol


Jag har alltid haft en viss kärlek till tekniska prylar, jag har alltid gillat sånt. Det är något speciellt i mig som gör att jag verkligen älskar när tekniken går snabbt frammåt. När nya coola saker kommer och man verkligen kan se förbättringen. På bilden kan ni se Sony Ericssons nytillskott. Idou heter den. Mobilen är försedd med en kamera på 12.1 megapixlar (kan ni fatta? 12.1!). Bara det får mig att bli helt glad. Det är ju inte för intet jag blir galet lockad av den, i jämförelse med min på 5 megapixlar låter det som ingenting. Typ som jag kände för drygt ett år sedan när k850i blev min i jämförelse med alla 1.3 och 2 megapixlade som fanns då. jesus christ Felicia, håll dina fingrar i styr.


Kommentarer
Postat av: Slen

Synd att den släpps efter sommaren typ :/

2009-03-30 @ 23:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0