Jag förvånar mig själv

Idag är det nog årets finaste dag, om man tänker på vädret dvs. Åtminstone här där jag bor. Solen skiner och man riktigt ser snön smälta bort. Det blåser dock lite. Ett tecken på vår.

Jag vaknade tyvärr för tidigt imorse. 8.20 och det är ingen bra tid med tanke på hur sent jag somnade... Men jag vaknade av att jag var otroligt hungrig och då är det ingen idé att försöka ignorera känslan och somna om. När jag senare skulle vaknat skulle jag ju vara sjukt hungrig. Man måste lyssna på kroppens behov. Jag klev upp och åt frukost på en gång, utan någon hänsyn till vad resten av min familj tänkt sig. Fast jag gillar egentligen inte att äta på morgonen precis efter jag vaknat, men imorse var jag somsagt hungrig.

Har inga planer alls för dagen, inte nu iaf. De flesta av er har nog precis vaknat gissar jag på. Känner mig (faktiskt) sugen på att baka någonting. oj oj vad jag förvånar mig själv idag. Hur ska den här dagen fortsätta?

Bloggar troligtvis mer senare mot eftermiddagen. Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0