Mello final-09

Om drygt en timme börjar, som ni vet, finalen av årets Melodifestival. Vem tror ni vinner? Jag har faktiskt ingen aning. Jag hoppas heller inte på någon speciell, det känns som ett öppet spel. Malena Ernman (laaaaaaaaaaaaaaa vooooooooix), Caroline af Ugglas (Snälla, snälla) och Månsan är alla tre segertippade. Men även E.M.D och Alcazar. Jag tycker att det vore otroligt kul för Molly Sandén om hon får vinna, vilken skräll! Men tyvärr har hon en alldeles för tråkig låt (så vill stjärnorna), hon har en väldigt vacker röst och är värd en mycket bättre sång. Men det kommer väll om några år antar jag, eller vad säger ni? BWO är garanterat otroligt förvånade över att inte ens gått till final, först slagna av Molly och sedan av Lili & Sussie? Eller vem det nu var, hursomhellst tycker jag faktiskt att det är bra att de inte är med. Jag har aldrig gillat BWO. Något som faktiskt förvånar enormt är ju att Emilia (You're my world) har kommit till final. Det förvånar åtminstone mig. Caroline af Ugglas ska vi inte ens tala om, oj oj..hur kunde hon gå vidare egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0