Mys-söndag

Hej på er, det är söndag igen. Veckorna går så himla snabbt, kan inte alls förstå att det redan är mitten av mars. Bara några månader kvar till min födelsedag (29 juni), tyvärr har vårvädret jag hyllade igår försvunnit lika snabbt som det kommit. Nu är vi tillbaka till inget väder-stadiet. Hmm..lika tragiskt som af Ugglas.

Jag har kollat igenom kommande veckas schema och försökt förbereda inför kommande läxor, det är lite svårt eftersom jag inte varit i skolan på väldigt länge. Hade först sportlov och efter det en veckas prao. Imorgon gör jag comeback på Ytterlännässkolan, och alla andra tjejer i årskurs 8. Det kommer garanterar vara otroligt lugnt i 8b, utan killarna blir det mest fniss som hörs? Eller så blir det världens pratattacker. Vi är så oberäkneliga 8b, man vet aldrig vad som händer. Uppdaterar om det imorgon. Så klart.

Snart kommer utlovade bilder från hundspanns-turen. Men har lite andra saker att göra innan dess. Söndag är ju fixandets och mysandets dag. Har fortfarande på mig samma myskläder som jag valde imorse. Så himla skönt att bara ha håret i en knut på huvudet och myskläder. (Idag leggings, tunika och världens mysigaste strumpor)


En liten bild på min antagligen fulaste frisyr någonsin, men det är himla härligt och avslappnat.
Precis så man ska vara på söndagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0