okej eller ej?


Kolla vad jag hittade hos Blondinbella, en blogg från något kändismingel. Saken är den att jag tycker detta är lite lustigt, ser ni sjalen/halsduken som Bobby (till vänster) har på sig. Jag har en exakt sådan som jag köpte på Stadiums rea för typ 39 kr när jag väntade på min bror som köpte slalomskidor, pjäxor och sånna saker. Jag tycker själv att den är rätt snygg, och kul att piffa upp en outfit med. Dessutom var den ju så billig, men jag tycker inte att den passar på Bobby. Eller när man är på ett kändismingel. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: . S

Jamen visst är dom ;D snygg sjal iaf! Har du haft det bra på praktiken då? Kramkram!

2009-03-13 @ 22:50:32
URL: http://sofiaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0