Praostatus = noll

Här är jag, jag är tillbaka!
Hemma redan? tänker ni. Har du inte långa dagar? Nej nej, jag har varit hemma i nästan en timme faktiskt. Idag har jag absolut inte gjort någonting alls. På riktigt. Hämtade upp Fia typ 7.45 och sedan åkte vi till kramfors. Vi praoar ju på samma ställe, ungefär. Vi hade ju dammat allting och polerat på mammas jobb hela dagen igår så det fanns i princip inget mer att göra, vi trodde då att det skulle finnas mer jobb på Anybody. Så var det inte. Vi gick fram och tillbaka i butiken och provade alla tuber som var märkta "tester" och luktade på alla parfymer. Det är en hel del. Så cirka 10.00 gick vi till Konsum för att se hur våran vän Karin hade det, hon hade det nästan lika lugnt som oss. Därefter köpte vi oss varsin glass för att dryga ut tiden. kan nu bocka av ännu en glassnyhet. Sandwich stracciatella. Den var  okej, men orginalet är faktiskt godare. Hursomhellst. När vi var tillbaka på jobbet hade vi ingenting att göra så vi gjorde typ samma sak som tidigare på dagen. Därefter fick vi sluta. Fia gick och jag som bestämt att äta lunch med min mor stannade kvar ett tag.

Sedan tog jag bussen hem. Väl hemma kände jag mig så otroligt stel och kall, kläderna kändes obekväma (trots att jag valt att ha mina baggy-jeans idag) och jag var trött som aldrig förr. Tog av mig alla kläderna och bytte om till mina skönaste myskläder. Nu befinner jag mig under mitt varma duntäcke med laptopen i knät. I min säng, mysigt. Känner att jag verkligen är värd det här, har även några blockljus tända. För att öka mysfaktorn. Det känns som om vintern har börjat om, det snöade verkligen mycket imorse. Tragisk!

Tyvärr har det inte blivit några bilder idag, kanske att det kommer senare men tills dess får ni klara er med texten.

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: det var bara för att jag hade tur för jag är värdelös på bild:P haha tycker det är så tråååkigt och jag gjorde en skog ;P haha men tack:)

2009-03-10 @ 16:45:47
URL: http://modofreak.blogg.se/
Postat av: NATHALIE

Sv; Lugnt. Okej, hoppas det blir lika spännande ikv! :D



Du tänkte säkert inte på det men, jag har fått en till anonym kommentar och nu blandade dom in dig medd, inte så mkt men ja. Dom blir bara mer och mer patetisk, och det värsta är att som skriver olika namn varje gång! ^^ haha jag kan inte sluta skratta! :D

2009-03-10 @ 19:16:48
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0