Solen skiner, det är vår.

Oj oj, man skulle kunna tro att jag skolkar eller något i den stilen. Men jag har bara sovmorgon, härligt för mig! Tyvärr vaknade jag klockan 07.10 och kunde inte somna om. Det var väll typiskt? Det betyder att jag haft lite tid nu som jag inte haft något att göra på. Blir upphämtad typ 9.15 av min kompis som också ska åka till skolan då, 8b har tur idag som har sovmorgon.

Ni skulle sett vädret vi har här, om man bortser från snön skulle man kunna tro att det är sommar. På riktigt faktiskt! Himlen är alldeles blå och solen skiner. Jag känner för att skippa allt som kallas vinterjackor och skinnstövlar och bara ha på mig en sommarklänning och bara ben. Men det funkar så klart inte, då fryser jag och blir förkyld. Det blir jeans idag, och antagligen skinnstövlar med.  Det är på tok för slaskigt för att jag ska kunna ha på mig något som stavas tygskor.  Måste helt klart vänta i några veckor.

Vi har valfritt idag på idrotten, good stuff. Badminton tänker jag syssla med, hoppas bara att någon vänlig själ vill spela mot mig. Annars blir det rätt trist. Vi hörs när jag kommer hem om några timmar. Ha en fantastiskt bra onsdag gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0