Tengo fiebre

Jag är hemma och är sjuk idag, ganska förvånande faktiskt. Kände mig trött och hängig igår på eftermiddagen men tänkte att det antagligen var för att jag var trött efter skolan, hade inte sovit så bra på natten innan. Kände mig dock lite varm och bad mamma känna på min panna, både hon och jag var helt överens om att jag hade feber. Jag var jätte varm! det var så klart anledningen till mitt humör, mamma tvingade mig i säng på en gång. Fast klockan bara var strax efter åtta. Bestämde mig imorse för att inte gå till skolan idag, känner mig fortfarande för sjuk för det. Just nu har jag ingen feber, tror jag. Men fryser enormt mycket. min feber kommer och går lite hursomhellst tror jag, ena sekunden fryser jag och andra sekunden är det för varmt för att ha ett linne på sig. Åh, jobbigt! Men det är väll inte så konstigt, har ju känt det här på mig några dagar. Dessutom är många min närhet förkylda. :( Hoppas det går över supersnabbt eftersom mamsi fyller år imorgon. Det kommer med all säkerhet en massa folk och då är det inte så trevligt att ligga nerbäddad under täcket och att alla ska tycka synd om mig. Eller kanske? Haha, jag skämtar. Fast ibland gillar jag att folk tycker synd om mig när jag är sjuk. Jag gillar att bli tillfrågad om jag har allt jag behöver, om jag vill ha något att dricka eller kanske en till kudde. Men oftast vill jag bara vara för mig själv och kurera mig som jag själv vill. Nu ska jag se en film, eller kanske att det är något sevärt på tv. Vi får se. Krya på mig är ett som är säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0