The dentist, aaah!

Halli-hallå i stugan, nu blir ni allt förvånade eller hur. Ingen är väll van att jag skriver blogginlägg så här tidigt, eller? Det brukar jag aldrig göra, klockan är inte ens nio! Jag ska snart till tandläkaren så jag och min mamsi har inte börjat riktigt ännu, just nu kollar jag priser och stilar på visitkort som jag ska försöka beställa (prao på en frisörsalong är såå mycket mer än att städa hyllor. Frisör yrket är en hel del pappersarbeten ska ni veta, sånt ska jag göra idag). Vet inte exakt vilken tid jag ska vara hos tandläkaren bara att den blivit ombokad huur många gånger som hellst. Tror att jag egentligen skulle varit där någon gång i november förra året, men tider har inte passat osv. Nu är de dags, sånt brukar alltid gå så bra för mig. Gapa stort också kollar vi om du har varit duktig att borsta tänderna, jaa det har du. Haha, okej inte riktigt så men jag har alltid borstat bra.

Har fått en anonym kommentar som jag inte riktigt förstår, är det ironi, är det seriöst är det någons försök att bättra på sitt eget självförtroende? Hursomhelst kan jag bara säga att nej, jag har inte platina blont hår. Det skulle aldrig falla mig in att ha mitt hår i en så blond nyans som platina. Det är inte min stil, jag är visserligen väldigt blond med blonda slingor men platina. Nej så är inte fallet. På bilderna i inlägget "Före & efter" ser mitt hår visserligen väldigt ljust ut, nästintill platina. Men det kan bero på hur ljuset faller, jag sitter nära fönster på båda bilderna. Jag kan försöka få till bilder där mitt hår inte ser platina blont ut, om ni vill.

Nu ska jag borsta mina fina tänder och sedan åka till tandis. Bloggar mer i eftermiddag. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: emma

SV: köpte en 150ml Coockie Dough igår och god var den :D Sugen på Strawberry Cheesecake :o gillar den smaken i kulglass så varför inte 150ml där också? :D

2009-03-11 @ 09:11:05
URL: http://ljudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0