Tiden går fort när man har roligt.



Det gick mycket bra hos tandläkaren, Roger plastade in en tand och allt gick väldigt snabbt. På 3 minuter var allting klart, pang pang. Han berömde mig för min exeptionella munhygien och sa att det är ett heltidsjobb att ha bra munhygien. Tack, tack. Fast ett heltidsjobb? Njaa, jag gör bara som jag alltid gjort. Ni ser en galen bild tagen med min webkamera för några sekunder sen, man måste bjuda på sig själv. Eller hur? Vi bestämde även att jag inte behöver komma tillbaka förrän jag är 17 år, det känns som en eevighet tills dess. "Vi tar det nästa gång när du är 17" Aaaah, kan ni förstå att tiden gått så fort. Att det bara är två ynka år tills jag är 17? Galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0