Till farmor

Fick alldelses nyss ett sms av min farmor, och eftersom jag vet att hon läser min blogg (antagligen min trognaste läsare) känns det extra kul att svara här. Via ett inlägg.

Hon tycker (med glimten i ögat) att jag varit himla mycket i naturen på sista tiden. Scout kanske? Det är lite av vårat interna skämt. Hade nämligen något tillfälle en sommar när jag var typ 10 år eller nåt då vi hade en liten scout upplevelse, men det är en annan historia. Haha. Men jag kan förstå att hon är lite förvånad, det är jag själv också. Jag är ingen utomhus-klättra-i-träd-tjej. Jag är mer en stillsam lugn tjej som gillar att vara inomhus. Med en bra bok är jag fast. Det är jag det. Men nu när skolan drar igång för min del räknar jag med väldigt lite tid utomhus. Fasar för alla läxor, prov och inlämningsuppgifter som väntar om bara några timmar. Puuuh!

Nu ska jag äta middag, mamsen har lagat en förträfflig Pasta Carbonara. Yummie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0