Trött som en trött tisdag

Usch, jag är så otroligt trött! Hade en lång skoldag fran till tre sedan åkte jag direkt hem för att fortsätta med skolarbeten. Gjorde svenska läsläxan som jag skrivit om igår, det tog huuur lång tid som hellst. Vi skulle se våra inre bilder och beskriva huvudpersonerna. Jises. Det tog nästan två timmar! Kan ni förstå det? Gaalet, hade lite mindre än halva boken kvar att läsa och jag har skrivit hur mycket som hellst. Jag brukar annars vara riktigt snabb på sådant där, kan ni förstå att jag verkligen skrivit tydligt? Nu är det helt gjort och jag kunde inte vara mer nöjd, det är sånt jag kan vara riktigt bra på. Att skriva och det är precis det min svenskalärare gillar. På mina omdömen den här terminen hade hon skrivit "Det är en fröjd att läsa det Felicia skriver!" Och det är ju positivt.

Borde egentligen skriva en engelska intervju och allting men jag orkar ärligt talat inte. Klockan 18.00 var jag färdig med allt jag skulle gjort. Då hade jag fixat läxa och ätit middag. Tog en välbehövlig dusch efter det. Sedan var jag tvungen att bara slö titta på tv, bara för att rensa tankarna. Engelskaläxan får jag ta tag i imorgon, den ska ju in på torsdag så det klarar jag. Puuh! Känner bara för att sova nu.

Som tur är har jag sovmorgon imorgon, vi har inställd bild och jag är såå tacksam över att vi fick reda på det redan idag. Annars brukar vi få reda på sådant tio minuter efter lektionen skulle börjat. Tack så mycket känner man då när man vet att man skulle kunnat sova en timme till. Tack tack. Nu ska jag sova, eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0