Jag total dissar anonyma kommentarer.


Det finns vissa saker som gör mig arg, eller snarare sjukt irriterad. Och ja arg. Ni kan läsa några av kommentarerna här ovanför. Det handlar så klart om fega, nedlåtande och anonyma kommentarer. Jag godkänner överhuvudtaget inte anonyma kommentarer (vissa undantag dock) och försöker ignorera dom, jag har dock haft turen och inte råkat ut för speciellt många anonyma kommentarer. Nyligen blev min vän och klasskompis Nathalie utsatt för några anonyma kommentarer. "Vilket ointressant liv du verkar ha" hon stod på sig och svarade klart och tydligt att hon inte alls har ett ointressant liv, det har hon inte. Jag visade mitt stöd genom att skriva kommentaren ovan, ni ser att det står mitt namn. Några andra bloggerskor visade också sitt stöd. Det gör vi bra. För precis som jag skrivit i min kommentar är sånna som skriver anonymt bara avundsjuka och otroligt fega. Även om jag vet att Nathi inte tar åt sig är det så klart tufft att som 15 år få kommentarer som är nedlåtande osv. Nathalie är inte en person som snackar skit om folk eller skriver elaka saker om personer på sin blogg, hon skriver en trevlig blogg om sin vardag och annat skoj hon hittar på. Det finns ingen anledning att ens skriva saker som "vilket ointressant liv du verkar ha" till henne. Även om man faktiskt tycker det, sånt kan man hålla inom sig. Hon bad inte om eran åsikt tjejer. Ni har ju faktiskt skrivit namn nu, tjoho! Ni vågar faktiskt stå för era åsikter. Förvänta er inga stående ovationer. Verkligen inte.

Nathalie, du vet redan vad jag tycker. Det vet alla andra också. Stå på dig! De är bara riktigt omogna. Fortsätt blogga och gör precis som du brukar, de där tjejerna leker bara tuffa. Hade de skrivit sina namn från början kanske någon skulle tagit dom på allvar men nu kommer alla bloggerskor där ute bara skratta dom rakt i ansiktet. Varför läsa en blogg som man tycker verkar ointressant? Och vad handlar det här om att hon "inte kan ta kritik" Ditt liv verkar ointressant är väll ingen kritik? Det verkar inte så för mig iaf. No no.

Läs Nathalie's blogg här!


Kommentarer
Postat av: NATHALIE

Åhh Felicia, vad gulligt (A) <33

2009-03-08 @ 23:00:35
URL: http://saranathalie.blogg.se/
Postat av: - Malin

Sv; Jag tycker att din blogg är läsvärt (om man kan säga så?), men du fattar vad jag menar! Tycker att du bloggar bra helt enkelt.

Om du läste mitt första blogginlägg så står det VARFÖR jag har bytt blogg hela tiden. (:

2009-03-09 @ 18:16:03
URL: http://malinjanssons.blogg.se/
Postat av: - Malin

Oj, såg tyvärr inte att det va det inlägget du hade kommenterat ;P. Blame me.

2009-03-09 @ 18:17:04
URL: http://malinjanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0