Outfit nollnionolltretjugofyra


Det här med dagens outfit blir mer vanlig här i min blogg, det är mitt sätt att få lite mer influenser av mitt stora intresse för mode involverat här. Det blir dock mest vanlig skoldags outfits. Idag vaknade jag och såg att det var -15 grader hemma, åh nej tänkte jag så klart. Hade tänkt mig en outfit som det behövdes strumpbyxor till men eftersom jag är STB (Soon To Be) förkyld. Det blir bara värre och värre tyvärr, vill jag inte utsätta min kropp för mer kyla än vad som faktsikt finns. Tog därför som vanligt jeans. Till det en svartvitrandig tunika (väldigt vid!) och en vit kofta. Även en vit sjal. Det kändes behövligt med lite extra värme som den eventuellt skulle kunna ge. Det ska tydligen komma riktigt vårväder på lördag, det ser jag fram emot.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Gud vad gulligt av dig! Nu blev jag alldeles varm! :) Det är sådana som du som förgyller min blogg, den där kommentaren bland annat gjorde min daga! :) Tack så jättemycket, du är guld värd :*

2009-03-24 @ 22:56:57
URL: http://thjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0