Ingen bloggning

Precis som jag skrivt tidigare märks det så otroligt snabbt hur besökar statistiken förändras beroende på hur mycket jag uppdaterar. Igår uppdaterade jag ingenting alls och ingenting idag, hittils. Idag har min besökarstapel varit nere på rekordlåga 7 unika besökare. Det är typ rekord, fast neråt. Jag har på sista tiden inte haft så lite besökare. Nu är jag iaf tillbaka från min lilla paus. Eller ja, paus kan vi inte kalla det. Jag har tänkt på bloggen, trots att jag inte skrivit.

Igår var vi på middag hos mammas moster & morbror. Det var trevligt och vi åt god mat. Såg även Melodifestivalen, kan fortfarande inte förstå att Caroline af Ugglas gått vidare. Vem släppte ut henne egentligen? 

Idag har vi firat mammas kusin som fyller 27 år idag, grattis! Det blev tårta och hela köret, fast  ingen "Ja må du leva".

Snart är det premiär av Wipeout, vad tror ni om det? Jag ska kolla, ni får så klart veta vad jag tycker om det sen. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0